Khamis, September 15, 2011

X SABO NAK COTI LAME

Harini hari terakhir aku bekerja.(coti 2bln je) kalo dihitung2 lg 8 hari bby KM nak kua tgk dunia (inshaALLAH) lg cepat lg bgs sayang.dady awak sgt la x sbr nak jmpe awak.dis few days aku asyik dpt rs fake contraction,aku kerap rs saket @ "ketat" je.mcm nk dtg period tu tp saket die cam xtra sket.time nak jln tu mcm pedih2.ble die nyer saket makin menjadi aku pon dok bc la ayat " lailahaila anta ........".Alhamdulillah mujarab,saket tu makin kurang.kata pon fake contraction bleh la ilang2 saket die.cube kalo betol2 da nak bersalin...mungkin la kurang...mungkin..aku pon x pernah alami detik2 cemas ni.mcm2 perasaan skunk ni aku rasa.pape pon tiap kali pas solat aku x pernah lupe doa mintak diberi kekuatan untuk aku lalui semua ni dengan sempurna tanpa sebarang perkara yang memudaratkan.moga semuanya di permudahkan.aminyaroballalamin :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan