Jumaat, Mac 25, 2011

teruja

perot ni kdg aku tgk makin bsr.kdg perasaan aku rs cam xde ape berubah......tp org len tgk membesar dgn jayanya...hikhik..tp yg paling x selesa ade je mata2 nak pandang kat perot aku..pndng sekali imbas xpe la..ni usha mcm x pnh tgk org mengandung kot...hello i bkn buncit angin bagai...i buncit beserta keajaiban ALLAH yang tak terhingga tau.so jgn la bagi pandangan yang kurang menyenangkan.aku dulu2 pon suke je tgk ibu mengandung.tp x la smpai "begitu" pandangan yg aku bagi..haiihh...x kesah la labu...x kenal pon kot.

 
setiap malam..eh bkn setiap mlm la....setiap hari aku slalu tercari2 kat mn degupan jantung baby.hari2 aku akan suruh B rs perot aku..kalo sblm ni ssh nak rs..nowadays...even skunk ni aku tgh pegang perot pon aku leh rs degupan jantung c kecik...comeeeeeeeeey je....Alhamdulillah.aku slalu gak risau.ye la br pestime ngandung kan..kalo perot senak sket pon aku da nebes..ni kan plak ble ssh nak dgr degupan jantung baby.papepon aku slalu mohon pada YANG ESA,supaya sentiasa melindungi aku dan kandungan ku sehingga dia selamat lahir ke dunia ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan