Khamis, Mac 24, 2011

happiness

Alhamdulillah skunk ni sume kwn2 aku yg tringin sgt nak baby...ALLAH da kurniakan rezeki yg tak ternilai tu.
yang tengah sarat tu ,sure mcm2 perasaan kekejangan perot dan sebagainya yang aku pon xtau.
coz lom smpai fasa tu lg.skunk ni pon cam x larat.tp aku happy nak lalui pengalaman camni.n lg x sabar nak rs movement c kecik ni.kena la 2ggu sebln dua lg kot.

ade jugak kawan2 aku yang da selamat melahirkan bayi2 yg sgt2 comel.

 baby Saffiya 23/03/2011
Tahniah ashie coz dikurniakan baby yg comel.

ni yang buat aku x sbr nak 2ggu anak aku plak kua..camne la rupe?..ape la jantina die?.ape la kaler kulit die?  tp sume tu aku x kesah..yang penting ALLAH sentiasa melindungi kami dan anak yang bakal aku lahirkan sihat wala'fiat ,sempurna sifatnya,baik akhlaknya,mulia perilakunya.aminn :)

For those moms out there b a gud mum + idol to your child

Tiada ulasan:

Catat Ulasan