Khamis, Januari 06, 2011

juz nak share:

Alhamdulillah sejak aku nekad buat keputusan untuk " berhijrah" aku rs lebih tenang tp yg paling ketara aku rs lebih konfiden berbanding dulu.berkat doa aku selama ni ALLAH da makbulkan.lgpon aku ni sejak kawen rajen nak bc buku2 utk tmbh ilmu.ye la umur da semakin meningkat ,pemikiran pon mula la matang.ok aku ade bc satu artikel ni,yg bertulis..."kalau kite da simpan niat nak berubah ke jalan yg lebih baik dan diredhai ALLAH percepatkanlah ia.jgn di lengah2"

2 ulasan:

  1. + ye.. oya sokong. alhamdulillah.. bila kita ikhlas berbuat sesuatu tanpa ada paksaan dan niat yang betol.. kita akan rasa lebih tenang.. allah akan memberi kemuadahan dan ketenangan untuk hambanya yang ikhlas keranaNYA. bila dah masuk alam isteri2 ni, memang rasa keaarah tujuan sebenar hidup. allah dan suami.. kalau kita seimbangkan kedua2nya.. kompem rasa sempura hidup ni. hehehe... just sharing with caring.. ='] +

    BalasPadam
  2. hehehe zuria...thnk for sharing + caring psl rose punyer post ni..:)

    BalasPadam